E important pentru noi sa mergem la targurile de design interior pentru ca intotdeauna ne intoarcem improspatati, inspirati si cu furnizori noi in portofoliu. Aaa, si obositi, experienta unui targ nu e deloc usoara, oboseala fiind atat fizica (sunt zeci de km de parcurs) cat si psihica (tone de culori, texturi, informatii).
Anul acesta am avut misiunea de a descoperi Ambiente prin ochii unui designer de interior dar si a unui strateg de magazin home&deco online.
Care sunt tendintele, care ar fi linia pe care sa o abordez in amenajarea caselor clientilor mei si… ce vor clientii online ?? Doua lucruri total diferite!…
Experienta mea promitea sa fie de 2X mai grea!
Si totusi am avut o maaare surpriza: evenimentul a fost in asa fel structurat incat, cu putina organizare si niste fitness (38 km parcursi in 2 zile jumatate) am reusit sa bifez ambele prioritati cu brio 😉
In ce priveste designul interior, m-a inspirat instalatia „Do Dutch” a designerului de obiect Robert Bronwasser care a ales cele mai reprezentative obiecte ale designerilor olandezi (Olanda a fost tara partenera 2018, India e urmatoarea in 2019) si le-a organizat coerent intr-o expozitie foarte interesanta.
Viziunea lui este clara: designul trebuie sa fie „smart, modest, iconic, logical and enjoyable” – sa puna intotdeauna un zambet pe fata noastra. Am ramas masca, pe bune? Este chiar filozofia SpotOnDesign !!!
De asemenea, evenimentele organizate pe diferite teme si conferinta de presa, au dat informatii clare si la obiect, care sunt trendurile, care sunt punctele forte pentru anii urmatori.
MODEST REGENERATIONS

OPULENT NARRATIONS

TECHNOLOGICAL EMOTIONS

COLOURFUL INTENTIONS

O experienta inedita a fost libraria – parca niciodata nu am gasit la un loc atat de multe carti de specialitate, jos palaria din nou pentru organizare, parca tot ce cautam imi iesea in cale.
Din 4441 de expozanti din 89 de tari ar fi fost practic imposibil sa nu gasesc ceea ce cautam, e drept, insa numarul mare de expozanti ar fi fost o problema daca standurile nu ar fi fost organizate corespunzator.
Targul a fost impartit in trei categorii: dining, living si giving. Asa m-am putut focusa pe ceea ce cautam in ziua respectiva, cu rezultate – zic eu – bune si foarte bune : )
Am inceput deja colaborarea (chiar daca targul s-a incheiat doar de 1 saptamana) cu furnizori noi de tablouri, de covoare, tapet, vesela, arome de camera si mici decoratiuni.
Toate aceste mici detalii fac diferenta, si le veti gasi in 2 saptamani atat in biroul SpotOnDesign cat si online pe www.zazui.ro
Va garantez: o sa va placa!!!